Angående kondition


Idag var jag, efter en månads uppskjutning, med Lillen på spinning. Anledningen till att jag följde med var för att vara hennes suport på ett medelpass på Friskis och Svettis och eftersom jag har levt och lever ett mycket aktivt liv tänkte att jag kunde briljera lite.
Så vad hände tänker ni nu. Jo jag tackade gudarna till att min vän ville sitta längst bak i salen, för efter 25 minuters trampande var pulsen uppe i 180, det nytvättade håret var blött av svett och jag kände mig ångestfylld. Jag hade bara 8/9 kvar av mitt vatten och jag skulle trampa lika länge till. Sen kom en Cascada-låt och jag vart pepp igen.

Efter spinningpasset kom den avgörande anledningen till att jag följde med - bastun. Det var skönt!
Efter ungefär två timmar spenderade på F&S åkte två rödkindade töser hemmåt förorten igen.

Jag lovade att följa med snart igen, men sanningen att säga är att jag aldrig vill sätta min fot där igen sen stället redogjorde att min kondition har gått i botten, och jag skulle aldrig göra det om det inte vore för bastun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0