botten

Det här är faktiskt helt sjukt. Jag har inte lämnat hemmet sen dess att jag kom hem från skolan i fredags eftermiddag. Idag är det söndag och det är dessutom typ världens finaste väder ute, och jag har fortfarande inte klätt på mig. Det här är inte likt mig, vad är det som här hänt liksom? Jag sa tidigare att det ibland är skönt att inte göra någonting, men det här har gått lite över styr. Fast jag har faktiskt lyckats bygga mitt solo, så det är väl alltid något antar jag.

Bara för att jag har varit så jävla lat och inte ska nå botten av lathet så ska jag åka tidigare till dansen och göra av med all den energi jag samlat på mig under se senaste två dygnen. Plus lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0