Dag 1, vecka 18

Idag är det måndag. Jag är redan trött, har varit trött hela dagen. Jag undrar om jag är sjuk eller något, jag brukar vanligtvis aldrig vara trött. Men nu är jag det hela tiden.
Hur som helst, jag har precis legat och vilat i typ 40 minuter och ska väl börja fixa mig inför kvällens skiva som jag ska gå på. Det ska faktiskt bli riktigt kul! Först ska jag hooka ihop med några kompsiar och föra någonstans sen bär det liksom av.

På ett sätt känns det inte som att jag kan tagga till och fokusera på kvällen eftersom jag måste typ planera och packa allt som jag ska ha med mig inför imorgon. Detta beror på att jag inte kommer att hinna hem någon gång under morgondagen efter att jag lämnat hemmet för att gå till skolan. Det blir tufft. Men jag ser fram emot det också.

Aja, nu ska jag inte sitta här och förlora dyrbar tid. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0