Dag 2, vecka 18

Okej, jag kom för typ hem för cirka en halvtimme sen från min fjärde studentskiva för året, men den kommer jag till lite senare i detta inlägg.

Dagen vart bättre än vad jag hade kunnat hoppas på! Jag fick min tid till att äta, i alla fall lunch. Sen så är jag grym eftersom MVG är typ kirrat på projektarbetet, fick VG+ av VG+ på grafprovet, trots att jag körde på ödet, och jag är typ jättenöjd med de bilder jag tagit i fotokursen. Jag har, till något som inte hör till ovanligheterna, även dansat idag. Det var kul! Efter dansen var jag tvungen att fixa mig på danskolan inför kvällen, jag var snygg!

Varför jag la ner en massa tid till att fixa mig var för att jag skulle uppträda lite för de blivande studenterna i Tibble gymnasium, och jag försökte under resan till Lejonbacken erinra mig själv om en koreografi som jag lärt mig för ett ganska bra tag sen. När jag kom dit så spelade det ju ingen roll vilken koll jag hade på dansen, ytan jag skulle dansa på var ju typ en kvadratmeter stor så jag valde att bara improvisera och köra på. Kul!? Men alla verkade ju gilla det i alla fall, det är huvudsaken.

Efter var det fest, min fjärde studentskiva, men jag har inte en så stor koll på hur festen var. Jag hade nämligen lite andra saker för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0