Dag 3, vecka 18

Igår slog det mig. Så mycket som jag festar under den här tiden har jag nog aldrig festat förr. Men egentligen, hur konstigt är det när det bara är cirka en månad kvar till dagen med stort D. Fjärde juni är en dag så jag, och alla mina vänner, går till skolan för sista gången. Samma dag fyller min mamma 45 och min storebror och hans tjej har inflyttningsfest i deras nyköpta lägenhet. Så vi ska slå tre flugor i en smäll och ha en inflyttnings-student-födelsedags-fest. Det är ju genialt tycker jag! En lokal att vara i för min mottagning och tårta garanteras, plus att jag får presenter på någon annans födesedag. Kan ju inte bli bättre. Gud vad egoistiskt det låter, men jag skojade bara. Fast det är ju sant i för sig...

Nu spann jag vidare en hel del. Men tillbaka till det här med supandet. Jag har typ alltid tänkt "Jag har kul utan", "Det är inte bra för kroppen" och bla bla bla.. Men hur som helt, nu känns det helt okej. Så länge jag klarar av att sköta allt annat precis som förr så får jag supa hur mycket jag vill!

Nu ska jag duscha, sen ska jag gå till skolan för mösspåtagning.
Sen ska jag supa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0