Dating

Idag gick min kusin på date, i princip en blinddate. Det tycker jag var kul. Hon verkar ha haft det trevligt med denna unga man en solig dag som den här. Men huruvuda det kommer att ske någonting vet jag inte, men det måste det ju inte heller bara för att man går på en date. Jag blir så glad när jag hör om träffar som dessa. Folk borde verkligen datea mer! 

Jag har själv en gång varit på en riktig date, även ifall jag inte väljer att kalla det för en date. Men det var i alla fall med en kille som jag träffat och dansat med två gånger på krogen. Jag hade goda vibbar av honom och tyckte att han visst kunde få mitt nummer.
Jag minns att själva dagen D var spännande och pirrig, jag såg fram emot det samtidigt som jag undrade vad fan jag gett mig in på. Skulle det vara långa pinsamma tystnader, eller skulle allt flyta på bra? Allt gick i alla fall bra och vi hade det jättetrevligt inne på en biljardhall i stan.. Efter det åkte vi runt med buss 4 innan vi bestämde oss för att åka hem till honom och kolla på en film.

Jag tycker att det var riktigt kul för omväxlingens skull och jag skulle lätt kunna göra om det. Men det är samtidigt viktigt att vara medveten om att det finns dåliga typer därute i världen också, så man bör ändå vara försiktig med vem man ska gå på date med eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0