en jobbig känsla

Idag har det hänt igen. Det var länge sen jag kände såhär, men nu är jag fylld med denna jobbiga känsla som vägrar att försvinna. Förr brukade det komma till mig varje dag, främst under kvällarna, det svällde upp och fick mig att må dåligt. Jag testade att avhålla mig från diverse frestande saker, men ingenting tycktes kunna hjälpa mig. Men sen en dag försvann det bara, och detta slog mig inte förrän igår när det kom krypandes tillbaka. Jag tänkte inte så mycket på det då, men nu ikväll är det nästan outhärdligt. Jag måste gå och lägga mig för att få slippa känna denna smärta, bara låta drömmarna spola iväg det som gör ont. Varför ska just jag behöva ha det såhär? Jag som älskar att äta. Okej, idag får jag kanske skylla mig själv då jag åt på tok för mycket spagetti och köttförssås på rekord tid och med en förkrympt magsäck. Men i alla fall? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0