en ofantligt bra dag

Det är sjukt hur vissa dagar bara kan flyta på som denna har gjort...
Jag vaknade efter cirka tre timmars sömn och när jag väl var uppe så var jag pigg som en annan. Solen sken hela dagen och under lunchen hade vi vattenkrig och akrobatiklekar på skolgården. Alla var bara jävligt glada också. Här slutar inte det roliga för dagen utan jag har även fått känna på ett par fixade bröst. Det var väldigt intressant! Och inte nog med det så fick jag tjejsolot till låten Seasons of Love. Jag vart lyrisk!
Min kusin ringde nyss och frågade om jag fortfarande vill uppträda på hennes skola nästa vecka. De ska ha turkiska utbytesstudenter och jag ska dansa magdans. Självklart vill jag det!

Det enda kanske negativa är att jag inte orkade gå ut med mina vänner idag. Det hade varit kul men jag måste få vila lite efter två dagars festande..


Nu ska jag återgå till att sova på soffan.

Kommentarer
Postat av: Just me

Gratulerar till solot.
Men faen vad jag förväntar mig stordåd.

Postat av: Just me

Gratulerar till solot.
Men faen vad jag förväntar mig stordåd.

Postat av: Emily

Jag tackar så mycket, jag ska verkligen göra mitt bästa :D

2008-04-20 @ 12:12:08
URL: http://lifeofemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0