Ensamhetens matvanor


Det här med att man kan äta vad man vill är kanske inte det mest positiva med att vara ensam vill jag nu konstatera. Dagens föda var följande

- Frukost; Havregrynsgrön med lingonsylt
- Lunch; Fisksoppa (tack vare skollunchen)
- två äpplen och en blodapelsin
- två kexchoklad och en dubbelplopp
- två knäckebröd med ost och skinka
- två påsar Malacopåsar (hallonbåtar) och typ en halv påse djungelvrål

Idag var jag två svängar in till stan varav den ena gick jag ca 10 000 steg (min vän har en stegräknare). Förstå vad det hade gett mig om jag inte envisades om att köpa allt detta godis (som förresten inte ens är så gott).

Idag när jag var ner till affären köpte jag (bortsett från godis) fullkornsbröd, mellanmjölk, havregryn och blåbärssoppa. Jag har inte druckit blåbärssoppa sen jag var liten, då var det äckligt. Men det stod att det var mycket C-vitaminer så jag ska dricka det ändå... jag tror jag behöver lite vitaminer i kroppen.

Mamma kom hem!

ps. Jag ska sluta äta godis för gott, då blir tandis glad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0