full fart med utbytesstudenter

Okej, nu är jag utvilad och kan berätta lite om min aktiva helg.
I fredags åkte jag, trots att jag var totalt utmattad efter veckan som gått, till Täby för att vara med min kusin, människor från hennes klass och deras utbytesstudenter från Turkiet. Det var kul och båda jag och min kusin lyckades bli fulla, om jag inte ska jämföra oss två. Då var jag i ett tämligen nyktert tillstånd.

När vi kom hem så gick vi och la oss för att sedan vakna typ fyra timmar senare i ett unketluktande rum. Då var klockan 7 och vi skulle åka till stan med turkarna. Utbytesstudenterna från öster skulle åka båt och beskåda Stockholm.

Eftersom denna soliga lördag var deras sista dag att kunna se så mycket som möjligt av landet så begav vi oss till Skansen för att titta på de svenska djuren.Jag har inte varit där på några år och jag tror att jag var lika facinerad som turkarna var. Men bara nästan.

Efter det var klockan runt halv fyra skulle jag tro och vi var alla typ jättetrötta. Men skulle vi få vila? Nej, det skulle vi inte. Då skulle vi bege oss till Gamla Stan för att visa dem runt. Inte ens när det började regna gick vi in. Eller vi gick in på seveneleven för att köpa en massa choklad som de skulle ha med dig hem till sina familjer. Jag köpte Djungelvrål och bjöd dem på det. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde då jag såg deras miner på ett bra tag!

"Uaah, how do I get rid of it?"
"Chew and swallow"
"I can't, how do I get rid of it? Uaah!"

Sanslöst roligt!
Jag kommer sakna dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0