God morgon, här är vädret

Bara för att spä på lite mer med det här med vårt fina väder och alla glada människor..
Jag åt jordgubbar till frukost imorse, det var svingott och jag är på ett väldigt bra humör!

MEN, sommarvärmen har i alla fall en nackdel, förutom att alla mygg och fästingar kommer för att äta upp oss alla. Jo det är såhär att redan de senaste tre dagarna, och nu är det ju ännu inte så jäkla varmt ute än, har jag vaknat klockan fem och varit tvungen att dricka massa vatten och klä av mig min lilla t-shirt och lägga mig på täcket för att inte dö av överhettning. Det låter kanske inte så pjåkigt i vissas öron, men när det kommer till den punkten att jag måste ha en sån där ögongrej för att det är för ljust i mitt rum så är det inte så himla kul längre.
Men man ska väl inte klaga antar jag och nu har mamma öppnat min lilla ventil så jag ska nog klara mig från att flytta in i gästrummet fram till studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0