Lazy days

Snacka om slapp helg för min del. Igår var jag hemma och idag har jag inte lämnat lägenheten en enda gång. Funderar på att inte göra det heller faktiskt, fast jag måste egentligen köpa pengar till min mobil. Jag blir så manisk när jag inte kan nå folk. Men vi får se huruvuda det sker ikväll eller imorgon. Samtidigt så känner jag att just sånna här dagar ska man ta tillvara på och göra allt det som borde göras i skolvägar och andra vägar, men gör man det? Inte jag i alla fall.

Så vad har jag då gjort en dag som denna?
Det är inte mycket alls, så det är inte ens värt att försöka lista upp något. Ibland är det bara så skönt att inte göra någonting alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0