Mösspåtagning

Jag kom nyss hem från Tanto. Vi var ett par blivande studenter som satt där och drack öl. Eller det var väldigt många blivande studenter som drack öl, jag drack Loka. Anledningen till denna mysdag i lunden var, som rubriken säger, för att vi hade mösspåtagning idag. När rektorn höll sitt tal vart jag sentimental och ville fälla en tår, men jag väntar tills dagen D istället. Då lär det ju i alla fall komma en del liksom.

Vad som händer ikväll vet jag fortfarande inte, men jag tror inte det blir en myskväll framför tv:n i alla fall. Den som lever får se, och jag är fullt i livet. Senare ska livet bli fullt av minnen och snart tänkte jag bli full (även om jag nu vart otroligt sugen på att titta på film och mysa ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0