Projektbajs och tekniska fel

Jaha, nu sitter man här igen. Dagen innan. Imorgon ska projektrapporten in och redovisningen hållas. Är jag klar och väl förberedd? Självfallet inte! Jag köpte massa godis för att hålla blodsockret uppe, men det har jag redan ätit upp och nu har jag en lite beklämmande känsla i magen. Skyll dig själv säger jag bara! Men hur som helst, vad har jag gjort ikväll som är så mycket viktigare än att tillägna dagen till projektarbetet? Jag valde kort och gott att åka till Täby för att uppträda för min kusins klass och deras turkiska utbytesstudenter.
Allt gick åt helvete faktiskt - musiken hakade upp sig gång på gång och eftersom ingen var så teknisk så fick jag ta saken i egna händer. Jag fixade allt, sen återgick jag till dansandet. Kanske inte det bästa av alla mina framträdanden men publiken älskade mig och went wild! De bad mig sätta på musiken en gång till, vilket slutade med att jag stod och dansade med en massa turkiska tjejer. Kul var det, och jag var bäst.

image22

Kommentarer
Postat av: Dina

Go Go Go Go Go Shorty from mexi very sexi

2008-04-24 @ 22:41:12
URL: http://diinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0