projektredovisning

Det här med projektrapporten var ju bara toma rädslor. Jag och min projektgrupp satt ute i solen och förberedde oss inför framförandet. Eller jag sket för det mesta i det och solade i stället, men i alla fall. Jag hade blivit lite illa till mods eftersom jag sett att utskriften inte såg ut som den gjorde på datorskärmen. Det såg bokstavligen förjävligt ut, och jag tror att betyget kommer att lida rejält. Hur som helst, när redovisningen satte igång var det jag som talade. Det kändes som en liten sagostund och det var jättemysigt. Det bästa av allt var att i slutet, när det var frågestund så var det 80% av alla personer som ville köpa boken. Skojar ni eller tänkte jag, men svarade glatt ja självklart kan ni det. Jag vart glad och har varit glad sedan dess. Fast jag var glad innan också.
Så nu måste vi trycka upp hela fyra exemplar till av våran unika kokbok.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ha! 80% låter mycket. Du borde vara tydligare med att det satt 6 personer i rummet... :)

2008-04-24 @ 23:08:15
Postat av: Sabina

Glömde säga att ni var jätteduktiga! Jag är trots en av köparna....

2008-04-24 @ 23:09:02
Postat av: Emily

haha jag var helt säker på att det var fem, nu säkter procentenheterna drastiskt i så fall.

Tack så mycket, men grejen är att jag tror att jag har tappat bort lappen med kontaktuppgifterna!

2008-04-24 @ 23:57:03
URL: http://lifeofemily.blogg.se
Postat av: Sabina

HAHAHA så jävla rätt Emily

2008-04-25 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0