Sällskap som sällskap?

När man är ensam kan man komma att göra dumma saker. Mitt ex ville komma hem till mig och jag sa ja, liksom vi är ju vänner och han har tjej sen typ 10 månader tillbaka. Jag insåg ganska snart att det var ett dumt beslut, det slog mig ungefär när han entrade min dörr.. 
     Genast kom efterfrågningar om det ena efter det andra. Eftersom jag varken ville dansa för honom, ge honom chips (av den enkla anledning att det inte finns några), eller kände behov av att sitta brevid honom så blir jag alltså typ anklagad för den ena efter det andra.

"Kan du dansa för mig?" 
-  "Nej"  
-  "Du har lovat, skäms inte" (Jag har faktiskt aldrig gett honom det löftet)

"Har du chips?"  
-  "Nej, tyvärr" 
-  "Jo, vart gömmer du det?" 
-  "Jag har inte ens mackor och du säger att jag ska ge dig chips." 
-  "Du är fan broke"
* Ni kan inte gissa var han hittar istället. Jo det sista av min smoothie, och det får han för sig att han ska dricka. (Där var måttet nästan rågat.) Jag förklarade att jag hade tänkt att fota det till en av mina fotouppgifter imorgon, men han skulle promt smaka. Det enda som kunde få honom att inte dricka upp det eller stoppa sina fingrar i det var att jag fick ge honom en liten sked. "Ja det var ju helt okej" kläcker han ur sig.

"Kan du sätta på en film?" 
-  "Okej, vad vill du se" 
-  "Välj du" 
-  "Men du gillar inte det jag sätter på så säg du" 
-  "Sätt bara på någon" 
-  "Okej då blir det Pride and Prejudice" 
-  "........ haha"

"Sitt brevid mig!" 
-  "Nej"  (Han drar mig och sätter mig brevid honom, whatever tänker jag) 
-  "Var inte så nervös" 
-  "Jag är inte nervös" 
-  "Kom igen, jag bitts inte"

Hur som helst hade grabben fått för sig att han skulle övernatta, och inte nog med det, jag skulle skippa gå till skolan för att han skulle kunna sova länge. Och när jag sa att jag ska vara jury för talangjakten skattatde han typ och sa "Det kan ju vem som helst vara". Vissa människor vet verkligen inte vart skåpet ska stå..
     Som sagt kan man göra dumma saker när man är ensam och sällskapssjuk, men dumma saker gör inte ens jag. Så han fick helt enkelt gå igen.

Kommentarer
Postat av: Leo

hahahahahahhaahhahahah det är så kul.

2008-04-13 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0