"sjuk" men ständigt på språng

Sjukanmälde mig idag för att fixa håret hos min vän. Det vart superbra. Efter det tryckte jag i mig massa spagetti och köttfärssås från hennes skolmatsal. Sen begav jag mig på jakt efter en peruk till kvällens roligheter. Jag införskaffade mig en svart peruk och ett par lösögonframsar.
     Eftersom jag runt klockan 16 skulle möta min projektkamrat Sam så strosade jag omkring för mig själv i stan och sen på söder. Problemet var bara att det handlade om nästan tre timmar och såklart sjönk min blodsockernivå till fötterna. Jag köpte massa godis. Ett misstag gjort eftersom nu är min mage svullen och jag ska på studentskiva senare klädd i magdanskläder (jag ska vara Jasmin i Aladdin), alltså kommer jag att visa hela min uppsvällda mage..

Nu ska jag äta plättar och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0