Studentskiva 3

Okej, nu kom jag nyss hem från min tredje skiva. Tråkigt att behöva säga det med den var tyvärr ganska kass. Dåligt med folk, alldeles för låg musik, totalt avlägset ställe att ha en skiva på en måndagkväll, ja listan kan fortsätta. Men det fanns ju faktiskt några roliga saker som jag kan ta upp istället, vilket gjorde det hela inte så totalt katastrofalt.
1. Jag träffade en massa gamla kompisar från högstadiet.
2. Jag träffade en massa andra människor jag inte träffat på länge.
3. Jag träffade min gamla barndomskompis som jag inte hade någon aning om gick de den klassen.
4. Folk sa att de läste min blogg och sa att den var bra, jag vart glad.
5. Jag fick skjuts hem, kanske kvällens höjdpunkt. 

Jag skulle antagligen precis ha klivit på nattbussen vid centralen och varit på väg hem, eller så hade jag varit kvar på Fabriken och grämt mig för hur jag skulle ha tagit mig hem eftersom jag då tidigast skulle komma hem 5.00, det är om två timmar och en kvart. Evelyn, jag känner riktigt med dig, men du ville promt stanna kvar på den där lama festen. Ibland är jag glad att jag vet när det är dags att hämta ut jackan.

En annan liten sak att ta upp är jag jag inte kan gå och lägga mig än eftersom jag prioriterade att vila innan jag fixade i ordning mig. Detta innebär att jag måste slutföra min psykologiuppgift jag har tills imorgon. Men jag är inte bitter för det.


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Emily jag önskar också att jag också hade varit lika bra på att hämta ut jackan på den där tråkiga festen! haha har lärt mig en läxa ;)

2008-05-01 @ 11:18:25
Postat av: Emily

Haha, jag förstår det :P

2008-05-01 @ 11:54:59
URL: http://lifeofemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0