Taggad till tusen


Vid 12.30 vaknade jag av att min far ringde och frågade om jag skulle med och fika med honom och hans fru i Gröndal. Efter 15 sekunders tänkande svarade jag tillslut ja. "Okej, jag är där om 20-25 minuter" säger han. Jag hann i princip bara duscha och äta en macka och fem djungelvrål innan det var dags att gå ner.
Vi åkte hem till hans kompis Oabim (Joakim) och vi satt ute i det soliga vädret. Fan vad det var nice!
Turbo låg för det mesta i mitt knä och sov medan jag tröck i mig kanellängder och minibrownies.



Efter fikat fick jag skjuts till Dalen för jag skulle lämna ett häfte till min vän Ross. jag vart kvar där i några timmar för vi började planera inför vår tågluff till sommaren. Ni anar inte hur ortroligt taggade vi är på det här.

Kort sagt ser våra planer ut såhär.
5 länder på 22 dagar med en budget på 15 000 kronor (resor, mat, boende och nöjen) och då har vi lagt till 4 000 som en "försäkring". Målet med resan är alltså att få ut så mycket av resan för så lite pengar som möjligt.
tror ni att vi kommer att klara det?  Det tror jag!

Kommentarer
Postat av: Just me

Om någon,så är det faen vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0