Talang 2008

Idag var en av skolans höjdpunkter, nämligen Talangjakten. Jag tillsammans med tre andra hade fått det ärofyllda jobbet att vara jury och jag skojar inte om hur svårt det var.
När vi skulle överlägga satt vi tydligen lite väl länge, men det var ju tur att konfransieren var ingen mindre än stand up komikern Jacob Öqvist. Trevlig kille det där!

Hur som helst, grattis Hildas gitarr! Ni förtjänade det.


Nej nu måste jag ta tag i allt detta städande, för om ca 13 timmar landar min mor och lillebror på Arlanda. Fan vad de kommer vara bruna, och jag kommer vara typ blek, eller jag är blek, nästan så att man ser mina ådror. Ganska vackert ändå!




Kommentarer
Postat av: Just me

Who are you trying to fool?

Postat av: Sandra

heey! va roligt att du oxå skaffat blogg...lite mer läsning för mig =D
allt bra? kram

2008-04-09 @ 22:33:01
URL: http://sandraveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0