Upplysningar i ett skållande bad

Ibland är jag en tråkig människa. Idag har det som tidigare sagt varit mösspåtagning och idag är det även valborgsmässoafton, men jag kom i detta ögonblick fram till att jag inte orkar festa idag, och jag orkar inte gå och titta på någon brasa. Eller egentligen kom jag fram till det när jag precis låg och skållade mig i badkaret för att få bort min magvärk, men i alla fall, jag gör det inte. Så vad ska jag göra istället tänker ni nu. Jo jag tänkte nog bege mig hem till min kära kusin och slappa. Vi båda är i stort behov av ett pillowtalk. Det som tar emot är ju att hon bor i Täby och att det tar typ en timme och en kvart dit. Jag orkar nog inte göra det heller. Jag är så tråkig.


Men jag säger som Skorpan i Bröderna Lejonhjärta, "Jag gör det ändå"
(och nu syftar jag ju då på att åka till Täby för full tänker jag inte bli)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0