Dagens horoskåp

Vädur

April 13 - 1989
Tur
Turen är god för dig idag. Det kommer att med största sannolikhet resultera i något positivt innan dagen är slut.
Hälsa
Det kan bli en toppendag idag när det gäller din hälsa, som du i så fall bör ta tillvara på. Försök att utnyttja tiden fullt ut.
Ekonomi
Du nöjer dig inte med en allmänt hyfsad ekonomi. Du gillar att spendera och då behövs gott om pengar.
Arbete
Idag tycker du att ditt jobb är mycket tillfredsställande och arbetar gärna över. Det var länge sedan du kände sådan arbetsglädje.
Kärlek
Du verkar vara en smula besvärad av att just nu inte kunna få en viss person ur dina tankar.
Relationer
En person kan komma till dig för att be om råd. Ta dig tid och lyssna då det kan få dig att lära dig någonting om dig själv.


Jag tyckte att detta horoskåp passade mig idag. Eller mycket som står stämmer. Jag vill bara kargöra tat jag egentligen inte tror på sånt här.

Kommentarer
Postat av: KIM

vad är det för stjärntecken?

2008-08-21 @ 10:48:12
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0