fyra timmar senare

Som sagt, Skype, är skiten. Jag och min kusin pratade och inte pratade i fyra timmars tid. Vi la precis på eftersom det är dags att sova. Men det fantastiska med Skype är att man kan ta med personen i andra änden på sina egna äventyr. Ikväll fick Isabel se mig gråta till Pearl Harour, borsta tänder, tvätta bort sminket, gå på toaletten och spatsera omkring som en naken och fri. 

Det roliga med det var att hon satt och printscreenade mig. Så nu bjuder jag lite på mig själv här. Men jag varnar för känsliga ögon. (Då menar jag för vad ni ser i nedre vänsterhörn på varje bild)





Kommentarer
Postat av: Isabel

tack för den min kära;P

2008-08-31 @ 14:57:31
URL: http://themonotonyofeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0