Get used to it säger jag bara

Kom nydlien hem. Har inte varit hemma på cirka tolv timmar. Långa timmar.
Jobbet gick bra. Huxflux dyker farmor upp, säger hej och försvinner lika snabbt igen. Sen dyker min vän Emilie upp, men försvinner lika snabbt hon. Senare kom även min kusin Isabel dit med sina vänner.
Vad hände liksom. Tidigare har ingen kommit, idag kom alla på en gång.

Universitetet gick fint, regisrerade mig och köpte boken jag skulle. 500 spänn kostade den. Till en början trodde jag aldrig att jag skulle klara mig igenom hela föreläsningen, men det var intressant och efter cirka en timme var jag på allerten igen. Jag fann en ny vän också, men jag kommer inte ihåg vad hon heter. Något på M var det.

När jag kom hem var jag så hungrig. Såg ett lassangepaket på diskbänken, men ingen mat fanns kvar. Allt jag hunnit äta idag var liksom lite gröt och några chips på jobbet, och juste en påse djungelvrål. Hade fixat mig en fet jävla burrito, men den gav jag bort till en hemlös. Han behövde den bättre än vad jag gjorde.

Ni vet ju vad det betyder.

Jag är ett steg närmare att ha åstadkommit allt jag skulle innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0