LINDIAN, I never thought I would see you again

Nu fick jag en kommentar, men tro inte att ni andra bara kan ignorera min bekräftelsemani!

Jag hade ändå inte kunnat hålla mig. Min vän Sabina (http://sabinami.blogg.se) skrev till mig på msn.

"Scary shit"

Först förstod jag inte varför hon skrev något sådant till mig. Kunde hon se trötta jag sitta i blött tovigt hår, en ful rosa tröja och i ett par gamla snobbentrosor i mormorsmodell?

Sen skickade hon två fotografier och jag kunde andas ut. Jag kunde nog inte bli mer glatt överaskad över det jag fick se. Jag satt här och skrattade för mig själv och lät fantasin visa hur det hela skedde, och vem som gjorde det.

Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få se en LINDIAN igen. Aldrig någonsin. Men där var den framför mina ögon, på datorskärmen. Jag blev varm inombords. Hon satt alltså på tåget från Hallsberg idag. Vad är oddsen liksom?
Nu kan jag sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0