Litauen, dag 7

Denna dag sov vi länge, sen gick vi och åt brunch på något hak. Sedan gick vi en kortis till stranden. Då var klockan typ 15.00, så fick inte de värsta strålarna på oss. Men det var inte jättesoligt heller.

Denna dag tänkte vi ta det ganska lugnt på festfronten. Marina, som var lite bakis, hade längtat hela dagen på att få ta sig en återställande öl. Karolina var bara sliten och jag var egentglien ganska oberörd.




Efter middagen gick vi ganska snart hem, Marina hoppade i kojs för att läsa medan jag och Karolina fick för oss att ha en liten "spa-kväll". Vi hade köpt ansiktsmasker och jag hade snott lite badkulor från en vagn i korridoren.

Vi började med att ta oss ett varmt bad. Mycket mer än det kan jag inte säga. Eller jo det kan jag. Efter ett tag skriker jag ett av de gällste skrik jag någonsin skrikit. Jag trodde Karolina kissade på mig, eftersom jag kände en konstig känsla på benet. Men i själva verket var det "bara" en prutt. Efter det ville jag gå upp.

När vi duschat av oss efter det "uppfriskande" badet smetade vi in ansiktena i våra masker och la oss och tittade på TV. Det program vi uppskattade mest under vistelsen var Celebrity Rehab - with Dr. Drew. Det var ett av de program som inte var dubbat på litauiska eller tyska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0