Motion

Jag kom nyss hem från min joggingtur tillsammans med min vän Evelyn. I jämförelse med tidigare misslyckat försök, då jag var hemma igen inom en kvart, så gick det ganska bra.

Jag älskar träning, i all dess form. Jag blir lycklig. Känslan efter att ha utfört fysiskt arbete är, för mig, bland det bästa jag vet. Saken är den att det är tråkigt att träna ensam, i alla fall i längden. Jag tar i mycket mer om jag tränar tillsammans med någon, eftersom jag inte klarar av tanken av att vara sämst. Så mitt problem är att finna den perfekta träningskompisen. Nu låter jag som värsta träningsnarkomanen, och så är inte fallet, men jag gillar att utöva fysiskt arbete. Allt från dans, löpning, simning och boxning, till att leka och brottas i sängen.

Jag behöver en vän som kan inte enbart vill ligga framför tv:n, eller som tycker att gå och handla på ICA är träning.
Finns du där ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0