Nu börjar det.

Igår vad jag på dansskolan från klockan 17 till klockan 21 på kvällen. Nästa vecka tränar vi fem dagar och showar på fredagen.
Jag insåg verkligen att dans är något jag saknat och gruppen lika så.
Olyckligtvis har två tjejer hoppat av, men sånt är livet. Jag hoppas bara att jag kan få allt att hålla ihop, jag har lite tajt schema. Men jag ska göra allt jag kan för att klara det.
Vi har som sagt tre bokningar inom kommande månaden och igår började vi bygga på två nya danser á sex och fjorton minuter långa. Dem spelar vi upp den 13:e respektiva 27:e september. Grejen med dessa danser är att det är mycket teater involverat. Detta är något jag kommer att berätta mer som lite senare. Nu börjar jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0