Pengar rullar in som dem ska

I ett av mina tidigare inlägg berättade jag om att städning i mitt rum är en riktig guldgruva, då jag oftast hittar en massa pengar...

Sånt gör liksom ens dagar ibland. Men här ska ni få höra på annat.

Idag fick jag ett brev där det står att jag ska få 1137 svenska kronor.

Jag vet inte varför, men det är skatteåterbäring. Jag slutade jobba i mars 2007. Nu är det augusti 2008.

Egentligen bryr jag mig inte så mycket om varför, man ska inte klaga liksom.
Imorgon går jag till banken.

Kommentarer
Postat av: marina

när man jobbar då man betalar skat för hella året. om du har inte jobbat hella året då få du tilboka dinna pengar. så enkelt det är.

2008-08-15 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0