Planer

Tanken slog mig nyss att de planer jag först gör inte blir av. Nästan aldrig.

Till exempel, ett klassiskt sådant, tågluffen. Om jag åkt på den skulle jag kommit hem på fredag, men så blev det inte riktigt. Istället hamnade jag på ett plan till Litauen. Och inte fan klagar jag på det i nu efterhand, men i alla fall. (Jag har ännu inte lagt in bilderna i datorn, så ni får vänta med alla smaskiga historier, tyvärr)

Idag hade jag "typ" planer att göra efter att jag slutat äta upp mig på Ung08, men nu är klockan kvart i sju och det verkar inte som att det kommer att bli något av dem. Istället kom nya planer upp. Jag ska på bio i Tanto. Inte fan kan jag klaga på det. Eller det hoppas jag inte.

Jag ska börja göra planer innan jag gör planer så att de planer jag gör efter att jag gjort planer går i uppfyllelse. Hur låter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0