Relationer

Det är ju så att man har olika relationer till olika människor.
Jag tycker att min relation till mina föräldrar är så bra den kan bli.

Eftersom jag bor med mina mamma så pratar jag mycket i telefon med mina pappa. Det är då jag redogör för vad jag har gjort, håller på att göra, vill göra eller ska göra. Men sen är det inte mindre genant när vi ses heller. Vi pratar om allt. Det dröjde t.ex. inte länge innan han visste om att jag hade förlorat oskulden. Jag vet inte hur en "normal" far-dotter-relation skulle fortskrida i den konversationen, men det jag fick till svar var "Jaha, var det skönt?"

Idag var han med i datorköpet. När killen som skulle serva oss frågar vad jag ska använda datoran till slänger pappa ur sig; "Hon ska porrsurfa". Jag hoppar på och säger "Ja, porrsurfing och lite Photohop och sånt". Killen kollade lite konstigt på oss efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0