Tegelväggen

Idag insåg jag verkligen att jag kanske håller på att gräva min egen grav. Fritid och vila kommer inte längre vara ett faktum i mitt liv.

Jag jobbar minst fem dagar i veckan.

Pluggar minst en dag, sen måste jag ju plugga själv också.

Hålla kurs kommer jag att göra en dag i veckan.

För att ens få hålla i kurser måste jag själv gå på minst två kurser.

Sen är det ju det här med dansgruppen ISIS.
Jag vill vara med i den och ska göra allt jag kan för att klara av det.
Vi har redan tre bokningar inom närmsta fem veckorna och vi ska bygga helt nytt material till andra showen. Den är om tre veckor. Första showen är redan på fredag nästa vecka. Vi har inte tränat under hela sommaren, vilket kommer innebära timmar av träning denna och nästa vecka, med start på torsdag.

Med summan av kardemumman så betyder det här att det är aktiviteter från morgon till kväll, non-stop, i ett halvår. '

Jag har börjat på huvudvärk på kvällarna.

Men det är ju som min pappas fru säger.
"Du är ju ung"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0