Gratis nöje

Jag har ont i huvudet igen, sen ganska många timmar tillbaka. Sen har jag frusit i några timmar också. Jag tror inte det bådar gott. Kom hem från en lång dag för en liten stund sen. Först var det öppet hus på dansskolan och sedan åkte jag med tretton stycken arbetskollegor till Gröna Lund. 

Vi hade femkamp och åkte lite karuseller. I kväll spelade även The Hives, fast vi gick precis innan de började spela, vilket var synd. Men vi hade bokat bord i Gamla stan, så vad kunde man göra då liksom? Maten var svinigt god för den delen. Det bästa var att inte en krona lades ut. 

Mindre kul är att jag börjar jobbet klockan 8.00 imorgon. Sen ska jag plugga på kvällen och jag insåg idag att jag inte kommer att kunna jobba lite mycket som nu eftersom mycket plugg sker på egen tid. Vilken tid liksom? 

Snart är det dags att sova, huvudvärken tar kål på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0