ja

Nu har jag varit hemma ett tag efter en lång dag. Först var jag på jobbet. (Jag valde keps idag för er som bryr er).
Efter jobbet gick jag omkring i stan lite. Jag införskaffade mig ett linne och en bikiniunderdel på rean .Sen åkte jag till Universitetet. Jag fick min plats i Handelsrätt, juridisk översiktskurs. Så jag är glad.

Men nu när jag läser om all litteratur att införskaffa blir jag inte lika glad. Fast jo, jag kommer ju att lära mig. Då är jag ett steg närmare att ta över jorden.

Kommentarer
Postat av: Johan

SU äger=) Du får komma och hälsa på i Kräftriket nån dag;) Om du behöver skolmaterial så kan du få lösen till studentbay.se. Perfekt för den som gillar att läsa på datan lr iphonen och de e gratis:D

2008-08-20 @ 22:51:01
URL: http://bloggenajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0