Hej och förlåt!

Hej kära grannar! 

Jag skulle bara vilja be om ursäkt och presentera mig allt i samma stycke. Jag heter Emily och är 19 år, men ni kan kalla mig fröken Anger. Jag ska ha en högljud fest ikväll. En del okända människor kommer hem till mig och min luffarpojkvän senare för att någon fyller år tror jag. Om ni blir arga eller irriterade snälla säg inte det till mig eller någon annan. Ingen bryr sig. Om vi någon gång stöter på varandra i vår rökstinkande korridor så säg bara "hej" och kanske ett "hur mår du" det gör så att jag kanske rentav tycker att ni är en trevlig granne och fortsätter hälsa i framtiden. I hopp om att ni kommer glömma nattens spektakel, kanske pga av att ni också firar samma födelsedag som vi, så vill jag bara hälsa. Hej, jag är fröken Anger, er granne. Love you! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0