Hej trogna läsare

Jag har ingen inspiration att skriva något. Jag har inte heller lust att skriva om mina små roliga händelser som ständigt händer i mitt liv. Men läget är följande...

Jag är sjuk, har någon infektion i kroppen och går på antibiotika. Idag tränade jag mycket, trots att min mamma sa att det inte är bra. Nu mår jag halvbra helt enkelt. Jag varken orkar eller vill duscha, men jag kommer inte ihåg när jag tvättade håret sist, så jag har nog inte så mycket annat val. Jag har i för sig ingen speciell att vara fräsch för, så jag skulle kunna skita i allt som har med hygien att göra i två veckor till. Sen kommer min man hem från LA. Innan han kommer måste jag hinna plugga så att jag känner mig i princip säker inför tentan som jag skriver en och en halv vecka efter han åker tillbaka till staterna. En sak som ställer till det är att jag utlovar tid till mina vänner. En fika här, en promenad där, en middag hit, en spelkväll dit... Jag bokar upp mig och dubbelbokar sedan över det. Typiskt mig så jag får skylla mig själv. Den här veckan är sista dansveckan, så sen kommer två kvällar till vara fri. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Just nu är det lite för mycket med allt. Just nu pratar jag med min kusin på Skype, jag saknar henne och den prutten kommer hem snart, men för att direkt åka till Thailand över jul. Så nu sitter jag här, ensam i min lägenhet, och måste vara vaken i minst en halvtimme till för att kunna äta min medicin. Som sagt, jag borde duscha, men jag tror jag bara ska lägga mig på sängen och däcka, eller kolla på film. 

Allt jag egentligen vill ha är en varm kropp att somna med. 
Men det är lite för mycket begärt i två veckor till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0