I'm not a quiter, I just have to quit

Såhär är läget. 

Min kille kommer hem om nio dagar. 
Jag vet inte varför**, men båda har lagt pressen på sig att komma i form inför den dagen. Den dagen är som sagt om nio dagar. Har det hänt något med min kropp? Nej, inte tillräckligt väl synligt. (Jag har ganska bra syn för den delen) 

Men i alla fall, nu är det ju såhär att min veka kropp inte verkar tåla något. Jag som fått tillgång till en bassäng och då kan använda mig av kanske en av de bästa träningsformerna, simning, till att komma i form, kan inte längre göra detta. Jag har fått kliande utslag, och om jag inte kalkylerar helt fel så fick jag min infektion ungefär samtidigt som när jag började använda poolen. 

Så det finns ju två hypotetiska utopier för min sitution.

1) Jag accepterar att min kropp troligtvis inte tål klor, slutar simma, svälter mig för att kompensera ut min bristande motion och intalar mig själv att han kommer att gilla min bleka, inte helt slanka kropp, eftersom det är ju min personlighet som räknas. 

Eller

2) Jag fortsätter simma, får en killer body (på nio dagar(?!)) smyckad med bölder och kliande röda och torra eksem och tänker för mig själv; "Jag har ju i alla fall en snygg häck". 


Så nu lämnar jag detta beslut till er. 
Vilket av dessa alternativ ska jag köra på? 
Svar krävs inom 2 timmar och 18 minuter. 




** Jo, egentligen vet jag varför. Det är för att vi ska *censur* en hel del.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om han verkligen gillar dig skulle han inte bry sig om du till o med blivit sumo. Så länge du är nöjd med dig själv så kommer du må bättre o det utstrålar till omgivningen, killar tycker det sexigaste är en självsäker tjej.



tjohej leverpastej

2008-12-10 @ 03:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0