ja, men om jag var elefantmannen då?

Under natten fick jag svar från mitt förra inlägg. Eller, jag fick ju inte något givande svar på min konkreta fråga, men "Anonym" sa följande: 

Om han verkligen gillar dig skulle han inte bry sig om du till o med blivit sumo. Så länge du är nöjd med dig själv så kommer du må bättre o det utstrålar till omgivningen, killar tycker det sexigaste är en självsäker tjej. 

Du har helt rätt, men då kommer följdfrågan... 

Borde han inte gilla mig om jag såg ut som elefantmannen också? Det är ju mig han gillar. Svaret är nog ganska lätt denna gång. 

Visst han skulle nog tycka om mig, men attraheras, ånej. Det skulle ju inte jag göra. Tyvärr är det så. Människan gillar vackra saker. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0