Jag korkar upp

När jag flyttade inte i lägenheten var det två saker som slog mig. 

1. Hur tomt kyl, frys och skafferi var. 
2. Hur mycket sprit det fanns. 

Nu finns det desto mer mat, men spriten står kvar. 
Ikväll öppnar jag en flaska tänkte jag. 

Men inte fan ska jag dricka det, nej, jag kom på lite andra saker om saknar här. Typ alsolsprit och andra nödvändigheter som borde finnas i var hem. 

Jag har fortfarande kvar min böld på låret och nu när jag kikade på den så såg jag att den var lite mogen att peta på. Ut fick jag en hård kula, en liten kula. Sen klämde jag lite till och flortsch for det äcklig sörja ut ur hålet som återstod. Nu sitter jag här och klämmer ut blod. 

Marina berättade om att hon hade sånt när hon var ung och att man var tvungen att få ut allt för att det ska försvinna. Jag känner hur bölden sakta minskar, men det verkar aldrig vilja ta slut. Så vad gör jag nu? Jo jag torkar ut skiten. Jag har bara sprit, så sprit får det bli. 

Vad tror ni är bäst. 

Gin, Rom, Champagne eller Baileys? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0