Lägesunderrättelse 2

En vecka har gått sen senaste inlägg. Tack till er trogna läsare som håller er fast, jag blir uppriktigt glad! 

Så vad har nu hänt under denna vecka? 

Igår kom jag hem från Nossebro, där mannen i LA:s mor är bosatt. Så vi spenderade alltså julveckan där. Jag råkade få en släng av halssjukdom. Halsfluss? Jag vet inte, jag gick aldrig till en doktor. Men hans mor var ganska fantastisk. Hon stoppade i mig diverse piller och drycker under ett antal dagar och hux flux var jag bra igen. 

Jag har inte riktigt tid att skriva om det jag gjort eftersom min pojke ligger här och somnar in igen. Men jag kan väl säga att mycket är rätt censurerat i alla fall. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0