Lägesunderrättelse

De senaste dagarna har varit ganska mycket befinnande under tak. Maximala friskluftsintaget var väl igår, när jag och mannen från LA gick omkring i stan en timme. 

Det är konstiga sovtider som gäller. Denna dag började klockan 5 och ikväll åker vi till Västergötland, Nossebro, för att fira jul med hans familj. Det är 20 personer som totalt kommer att finna sig under samma tak, varav jag har träffat tre av dem, inklusive mannen min. 

Igår träffade vi hans far. Det gick bra, så resten borde väl vara en baggis? 
Jag som är söt klarar väl att charma vem som helst? 
Det återstår att se. 

Vi har precis ätit köttbullar och makaroner, typ världens mest romantiska maträtt? Asgott är det i alla fall. Nu ska vi nog sova lite eftersom det är en ganska lång bilfärd som väntar kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0