Luciamys

Imorse steg jag upp med tuppen. Fast det brukar jag väl göra. Men jag steg upp för att jag faktiskt skulle gå upp vid den tiden.  Vad mörkt det är nu. 

Jag begav mig till min kära gamla skola för att kika på när skolkören gick Lucia-tåg. 
Vilken julstämning jag fick i kroppen. Stört. Men det är väl på tiden. Jag fick en när all snö var här, men nu när det är så grått och regnigt så kan man väl inte hjälpa att tappa känslan. Nu är det i alla fall bara dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före doppardan. Helt sjukt. Hur många julklappar har ni köpt? 

Själv har jag köpt en, och skapat en. 

Det är snart mörkt igen. Typ tre timmar ljus. Lite mysigt är det väl, men om det skulle finnas snö skulle det vara snäppet mysigare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0