Nöd och snabb lösning

Om man bortser från typ 20 g mörk choklad och 20 g nötkolakaka, har jag inte fått i mig mycket sen frukost som förtärdes runt 9.00 denna morgon. Från dessa att jag vaknat tills nu, har jag varit aktiv. Först mentalt, sen fysiskt. 

Den mentala biten låg i att jag var på universitetet mellan 11 och 16. 
Den fysiska biten innebär att jag efter det ränt runt i stan och kom hem för kanske 30 minuter sen. 

Vad innebörden av detta då är, är att jag är utsvulten och känner mig undernärd. 
Först hittade jag salsasås och lite krossade natcho-chips i en tom påse. Jag behövde mat snabbt. Som min studenthjärna säger till mig är det antingen makaroner eller mackor som måste fixas. Makaroner á 3 tillagningsminuter var för lång väntan. Jag hittade istället en hemmagjord vitlössås i kylen. Sen hittade jag mackor på mackplatsen. 

Resultatet var förvånansvärt bra... plus en dålig andedräkt. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan ju inte frivilligt vilja äta nachochips med salsà?! Knäppo :D

2008-12-17 @ 21:26:08
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kan ju inte frivilligt vilja äta nachochips med salsà?! Knäppo :D

2008-12-17 @ 21:26:11
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0