Ny taktik

Jag har beslutat att inte simma tills jag blir bra, och jag kommer aldrig i livet att svälta mig. Vad innebär det här? Jo, jag måste byta taktik. 

Så jag talade med en god vän som åtagit sig uppdraget som personlig tränare. Tider är ju som ni vet knapp, men som han sa: 

"Jag har några kort i ärmen" **


Vi får väl se vad har att komma med. Vi har tränat tillsammans förut, men då brukade det se ut som så att jag gick ett tag i trappmaskinen för att lyfta gumpen några centimeter, men sen slutade det med att jag satt och pladdrade på samtidigt som jag imponerat tittade på medan han låg under bänkpressen och svettades. 



** En hästpiska? En elchockspinne? Eller kanske den här bilden? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0