Tacofest..............................

Nyss hemkommen, ej full, ömmande fötter och fortfarande lika ful frilla. 

Festen bjöd på god mat, dricka och dans. Nej det var inte TB mat. 
Jag vann inte tävlingen, det gjorde inte så mycket. 
Men hon som vann var absolut inte bäst utklädd! 

Det var en bra fest, kul. 
Men när de äldre gubbcheferna, med undantag för min chef, börjar flirta och ta på alla unga och fulla tjejer som försöker dansa ville man väl bara gå och spy helt enkelt. Jag och min vän Matilde gick. Fast festen hade ändå börjat tvina bort. 

Det var i alla fall min första jobbfest. Så jag ska väl vara glad? 
Jag kommer ihåg att jag inte fick följa med när Konsum hade sin. 
Jävla snåljåpar det var då... Fast jag var ju sjutton också, Fortfarande barn. 
Nu är jag gammal och trött, så jag ska sova.  


Bildextra kommer när jag känner för att ladda in fotografierna. 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0