Att flytta hemifrån

Jag känner att jag är mogen att flytta ut ur mitt hem här med min mor och min lillebror. Detta beror inte på att jag är trött på dem, även om så är fallet ibland. Nej, jag känner att det nog skulle kunna vara min grej att flytta. Men först och främst, skaffa jobb! Hur som helst, jag har varit ensam denna morgon och jag känner mig typ glad och fri. Lyssnar på musik och göra mig redo för dagen. Jag kan möta vad som helst trot jag.

Att bo enam skrämmer inte mig längre, om det inte är i ett hus ute i skogen. Men jag tror att jag och en halvliten lägenhet skulle te sig ganska bra ihop. Sen tror jag inte att jag skulle ha något problem med att bo ihop med någon heller. Vilket kanske i denna ålder vore bäst då man kan dela på hyran.
Jag är redo.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Skämta inte! Vi kör maraton i din nya lägenhet. Du ska ju trots allt flytta hemifrån :) fniss

2008-07-06 @ 19:30:52
URL: http://sabinami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0