Att jämföra och få impulser

Jag satt och funderade lite tidigare idag. Jag kom fram till att jag inte riktigt vet vart gränsen går när det kommer till att jämföra saker och ting. Speciellt kroppar. Jag är expert att jämföra min kropp med någon annans. Det kanske inte alltid är det bästa att göra, eller egentglien bör man aldrig göra det. Men det var inte vad jag ville säga.

När jag är med vissa människor har jag ingen spärr för vad jag kan göra. Som sagt i förra inlägget så jämförde jag mig med Isabel när vi skulle in i pubertetens tid i livet. Som sagt hade jag små knoppar när hon hade fått knölar. Jag var en baby down there när hon.. ja ni förstår.

På den tiden pratade man om det lite generat när ingen annan hörde, och kanske smygtittade om man var på badhus. Det var nästan tabu.

Idag snackade vi om våra bröst och hon gnällde lite om sina eftersom mina är hårda nu när den röda perioden närmar sig. Så rätt var det var tog jag tag i hennes bröst för att känna. Jag var tvungen. Hon snackade så mycket skit så jag var tvungen att känna efter. Det är väl inte fel? Förresten ljög hon om sina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0