Bye Mr. Morris

Nu har jag avslutat konversationen med Mr. Morris. Eller han skulle typ iväg jobba nu, eller kanske sova för att han skulle upp tidigt, jag vet inte. Känns skönt att inte behöva krossa någon idag. Ibland vill jag bara vara snäll.
Jag vet inte om jag kommer att tala med denna man igen, det klickade liksom inte, slog inte ner några kärleksblixtrar. Sen skulle jag bli så himmla svartsjuk.
På hans frilla...

Steven Morris; Wales / UK +447811965666

Men jag tänkte i alla fall att et kanske var någon därute som nappade på denna football-spelande 20 åring från England. Därför delar jag med det nummer han utgav vara sitt eget. Mohaha, jag kunde inte hålla mig..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0