Chaufförens sällskap

Inatt sov jag oerhört dåligt. Anledningen var att jag sov hemma hos Felix. Han snarkade på de mest absurda sätt jag någonsin hört. Anledningen till det kan ju bero på att han kom hem från Berlin igår natt och att han där inte sovit så mycket. Eller så har han bara "äntligen" visat sitt rätta jag. Jag hoppas inte det.

Hur som helst. Igår följde jag med Alex den snälle till Skavsta för att hämta de små liven som tillbringat en långhelg i Tyskland. Det var typ mysigt. Lite mindre mysigt vart det när de tre vännerna från Tyskland satte sig i bilen. Det luktade öl. Men det kan ju också vara mysigt. Eller inte. De hade haft kul i alla fall.

De viste inte om att jag skulle följa med till Skavsta. Det viste inte jag heller förrän samma dag så. Tyra, den enda kvinnan i resesällskapet verkade nästan mer glad att se mig än Mr. mister själv. Men sen var hon den minst nyktra i sällskapet också, så det kan ju höra ihop lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0