Emily the Partypooper?

Jag kom ganska nydligen hem från en fest. Klockan är ju liksom inte ens mycket än. Men igår träffade jag lite kompisar och sen bjöd inte natten på så mycket sovande för den delen heller. Men jag klagar inte på det, jag hade kul.

Idag gick jag till Gullmars från Centralen, det gjorde jag igår också fast tvärt om. Det börjar bli min grej känns det som. Under den dryga timmes långa promenaden spelades endast en låt i mina iPodlurar, nämligen Alphabeat - Fascination, ni vet låten som är i Coca Cola reklamen för tillfället. Otroligt taggande låt.

Hur som helst, efter att ha gått omkring så mycket så vart det så att jag däckade när jag kom hem (efter att jag tryckt i mig en godispåse, (fan). Men nu har jag skakat hand på att inte äta som jag gör). Jag sov fram tills dess att min mobil ringde och min vän Emilie ville att jag skulle möta henne. 

Vi satt och snackade en massa skit i köket under tiden jag hade ont i magen. Sen begav vi oss den dryga kilometern hem till vår vän Rahmen, som egentligen heter Jonas. Han hade fest.

Sammanfattningsvis så spelade vi (jag och Emilie) mycket Tecken 3, drack inte en droppe alkohol och nästan dog av skratt när en kille dansade för oss.

Nu är jag hemma i alla fall. Jag ska snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0